Subject: Re: Vs: Vs: Vs: Taotlus reklaami paigaldamiseks 12 Kose-Jägala tee äärde
From: <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 20:51:10 +0300

Tere!

Saadan uue taotluse uue asukohaga manuses. Jään vastust ootama!

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

Kuupäeval kolmapäev, 23. oktoober 2024 at 08:15, kirjutas Jaan Saia 
<[email-masked]>:

Tere

Lisas liiklusvälise teabevahendi asukohavaliku nõuded, valige asukoht 
nendest lähtudes ja esitage taotlus

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 22. oktoober 2024 22:22
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]>
Teema: Re: Vs: Vs: Taotlus reklaami paigaldamiseks 12 Kose-Jägala tee äärde

Tere!

Mul oleks üks täpsustav küsimus. Kas antud kohta oleks võimalik ka reklaam 
teeäärde (ca 10-20m) panna? Või see pole üldse variant?

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

Kuupäeval teisipäev, 03. september 2024 at 14:16, kirjutas 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]:

Tere!

Väga vabandan, teen seda esimest korda.

Teen uue katse. Märkisin maa-ameti kaardile asukoha täpiga ja lisasin 
taotlusele selle järel tekkinud kordinaadid.

Kas nüüd on kõik korrektne? Manuses dokumendid.

Loodan et nüüd kõik õige.

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

Kuupäeval reede, 30. august 2024 at 09:33, kirjutas Jaan Saia < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere

Saukoha määramisel on esmase tähtsusega asukoht mis on kirjeldatud 
taotlusele, asukohajoonis peab olema sellega  vastavuses. Hetkel näitavad 
taotluse vormil olevad koordinaadid keset põldu.

Sellesse kohta liiklusvälise teabevahendi paigaldamiseks ei ole 
Transpordiameti nõusolek vajalik.

Kui soovite teabevahendit tee kaitsevööndisse siis palun märkige need 
koordinaadid taotlusele.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 29. august 2024 16:58
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Vs: Taotlus reklaami paigaldamiseks 12 Kose-Jägala tee äärde

Aga see asukoht mis eraldi pildina panin? Ei vaja taotlust ka nagu aru saan? 
Vòi siiski?

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

On Thursday, 29. August 2024 at 16:43, Jaan Saia < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]> wrote:

Tere

Kui võtan taotlusel olevad koordinaadid:

ja sisestan need asukoha määrajasse siis tulem on selline:

Koordinaatide järgsele kohale ei ole Transpordiameti nõusolek vajalik

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel.  <tel:+372%20565%2027%2080> +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 29. august 2024 16:17
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Taotlus reklaami paigaldamiseks 12 Kose-Jägala tee äärde

Tere taas!

Ma ei saa aru kuidas mul erinevad kordinaadid on taotlusel ja plaanil?

Manuses on kõik dokumendid uuesti. Mõlemal, nii kaardil all nurgas kui 
taotlusel on ühesugused kordinaadid.

Lisan ka uuesti suurema kaardi pildi , kuhu umbes soovin reklaami 
paigaldada.

Kas see sobiks?

Ette tänades.

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M  <tel:+372%2051911697> +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Kuupäev: kolmapäev, 14. august 2024 at 11:18
Pealkiri: Taotlus reklaami paigaldamiseks 12 Kose-Jägala tee äärde
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere!

Saadan taotluse koos paigaldamise skeemi, reklaami väljanägemise ja maa 
omaniku loaga.

Palun andke teada kui midagi veel vaja teha on.

Tänan!

Parimate soovidega/Best regards

Siiri Püvi

Kinnisvara müügipartner/Sales Associate

M  <tel:+372%2051911697> +372 51911697
E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

RE/MAX Central

Paldiski mnt 5, 10137 Tallinn, Eesti

 <http://www.remax.ee/central> www.remax.ee/SiiriPüvi

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.